fredag den 20. maj 2011

Konfirmations cupcakes



Disse cupcakes er også til Michalas konfirmation. Det er lyse Bourbon Vanilla Cupcakes og Devil's Chocolate Cupcakes. Begge opskrifter er fundet her. Der er 100 cupcakes i alt - 50 af hver:-)
De er pyntet med nougatfrosting og 4 forskellige smukke glimtende blomster.



Man kan desværre ikke se, hvilke forme jeg har brugt, men jeg har brugt disse forme. De er købt hos Annettes Favoritter, en ny netbutik med bl.a. forme og toppers til cupcakes. Der er ikke det store udvalg endnu, men det kommer stille og roligt:-) Formene var rigtig gode at bruge.



Update 5. januar 2012:

Her kan du se hvilke udstikkere jeg har brugt - dog har jeg ikke brugt miniblomster udstikkeren i denne omgang. Alle kan fås i Kagebutikken.dk - også silikoneprægeren, som efterhånden er blevet uundværlig, når jeg laver blomster.

2 kommentarer:

  1. Vil du ikke være soed insætte billeder af de udstikkere du har brugt??

    SvarSlet
  2. Jo jeg har nu sat et billede ind af de udstikkere, jeg bruger ofte:)

    SvarSlet