onsdag den 12. maj 2010

Konfirmation i mange farver





Benedicte og Line skal konfirmeres og det skal fejres med masser af lotus-blomster i flotte farver. Kagen indeholder 3 lyse lagkagebunde med masser af hindbærmousse og Daim-creme. Kanten er dækket med først marcipan og herefter er hele kagen overtrukket med hvid sugarpaste. Blomsterne, kors og sommerfugle er også i sugarpaste. Blomsterne er udstukket med en sød lille plastik udstikker fra et sæt jeg har købt hos Kagebutikken for lang tid siden, der hedder Cutters for Pastes.

Båndet langs kanten på fadet matcher perfekt kagen og den øvrige borddækning:-)

Tillykke til Benedicte og Line.

Kagen måler 38x28 og er 7 cm høj.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin , og meget frisk i farverne !

    SvarSlet
  2. Hvor er den dejlig frisk i farverne ;o) Hvilken udstikker har du brugt til blomsterne??

    SvarSlet
  3. Jeg har tilføjet nogle billeder og lidt tekst om udstikkeren, jeg brugte til blomsterne:-) I midten af blomsterne satte jeg en mini-gerbera blomst, hvor jeg havde delt hvert blad i to dele.

    SvarSlet
  4. Og jeg er mor til Line og Benedicte. Alle gæster var helt vilde med kagen. Den smagte bare godt. Udseendet have Nanna og jeg planlagt nøje så der var 100 % overensstemmelse med den øvrige udsmykning. Nanna du er super dygtig til at ramme smagsløjene og det visuelle. 1000 tak for det.
    Mange knus fra Jette

    SvarSlet
  5. Tak - altid en fornøjelse. Gør det gerne igen:-)
    Knus Nanna

    SvarSlet