søndag den 6. februar 2011

Personlige kager

Så skal kollegerne igen forkæles! Denne gang får de hver deres "personlige" kage.
Tine, der elsker at strikke:



Ole, der spiller fodbold:


Torben, der elsker sin røde bil:


Steffan, der spiller amerikansk fodbold:


Thomas, der kan li' at cykle:



Og Kevin, der netop har fået lejlighed:


Alle kagerne er Bondekonens chokoladekage, smurt op med Decor Icing (Wiltons) m/appelsinpasta. De er overtrukket og pyntet med enten blandet marcipan og sugarpaste eller ren sugarpaste.
Kagerne måler Ø10 cm og er 4-5 cm høje.

De andre på kontoret må pænt dele de 2 sidste kager, der måler Ø12 cm og er 5 cm høje.
Den orange kage er overtrukket med appelsinfondant og et første (og mislykket) forsøg på chokolade-stencil(!!!). Den sidste kage er overtrukket med chokoladefondant og pyntet med appelsinfondant.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, allesammen, du har da godt nok haft travlt. Sådan en kollega kunne jeg også godt tænke mig at ha;).

    SvarSlet
  2. Hvor er det som sædvanligt flotte kager. Sikken et nussearbejde.
    Jeg synes blomsten på den brune kage er superflot.

    SvarSlet
  3. Hvor arbejder du????

    aj pjat - hvor er de bare flotte

    KH
    Anne

    SvarSlet
  4. wow sikke flotte kager .... dine kollegaer er vel nok heldige!! Kunne de nænne at spise dem ?? Tænk at få små personlige kager.

    SvarSlet
  5. Ej, jeg vil da totalt gerne arbejde sammen med dig! Dine kolleger er godt nok forkælede :o) Men det er nogle fantastisk søde kager allesammen

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Tak for ros.
    Ja, de blev noget overrasket, da de så deres kager. Jeg hyggede mig med at lave dem, selv om ja, det var et nussearbejde.
    De øvrige på kontoret følte sig lidt snydt over ikke at have fået en personlige kage. Måske en anden dag...

    SvarSlet
  7. Perfekt måde at få øvet, og de er blevet rigtig fine :-)

    SvarSlet