søndag den 27. februar 2011

Søndagscupcakes


Disse cupcakes er 3 forskellige slags.
Der er banan/chokolade i gule forme med Nutellacreme og en bananklase ovenpå. Bananerne er lavet af fondant med banansmag i en isterningbakke.



Så er der de skønne gulerodscupcakes fra Kageklovn med orange forme og pynt af frosting af bl.a. hvid Marabou. Roser og blade er lavet af chokolade med mintsmag.



Endelig er der mandelcupcakes i grønne forme med enten Nutella eller hvid frosting.





Kagerne i æsken er en gave:-)

5 kommentarer:

  1. Holdda op... gid man havde fortjent sådan en gave ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg bukker mig i støvet for dig hehe. De er da bare SÅ flotte....

    SvarSlet
  3. Tak tak begge to og ja, sådan en gave ville jeg også blive glad for:-)

    SvarSlet
  4. hvordan har du lavet din mintchokolade candy clay?

    SvarSlet
  5. Jeg har brugt mintchokolade fra Specialkøbmanden. De har en pose med nogle "knapper", der er lige til at smelte. Det har jeg blandet med lys sirup.
    Du skal bruge ca. 180 g gylden sirup til 300 g smeltet chokolade. Rør det sammen til det bliver tykt. Det kan se ud som om det skiller, men det bliver fint alligevel senere. Opbevar det i en lukket plastpose, lade de ligge på køkkenbord og køle af. Ælt det igennem før brug. Drys evt med kakao.
    Dette giver en meget stor portion, mindre kan gøre det...

    SvarSlet