søndag den 20. november 2011

I .... eBay


En venlig sjæl (Mrs Cakeaholic) gjorde sine læsere opmærksom på, at hun handler på eBay til meget meget billige penge!
Det skulle jeg så prøve og vupti - nu bliver jeg nødt til at udvide min kageafdeling i køkkenet!!! Jeg har fundet så mange gode og billige ting.
Her er de fleste af mine køb:





Cupcakeformene er rigtig fine. Jeg vil ikke bage i dem, først når kagerne er bagt i en almindelig kedelig form (derfor de 100 brune forme), vil jeg flytte dem over i en pæn form. Ofte skinner kagen igennem de tynde papirsforme og så ser man ikke mønstret.
Jeg købte også disse:


En del af varerne sendes portofrit.

8 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig haft mod til at prøve, men måske man skulle kaste sig ud i det.
    Men det kan vist hurtigt blive dyrt:-))
    Fine ting du har fået købt
    God søndag til dig
    KNus Anette

    SvarSlet
  2. Sikken en masse dejlige ting du har fået købt dig !

    Jeg har ikke været inde og lure endnu.. Og det er vist kun meget godt hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Jeg er så glad for den sidste dims :) det er super nemt! jeg må vist hellee kigge nærmere

    SvarSlet
  4. Hej Nanna... Hvor er jeg glad for at høre, at du kunne bruge det jeg skrev :-)
    Desværre er ikke alle lige så glade som du, men da vi lever i et frit land med ytringsfrihed, har jeg ingen problemer med at formidle en god mulighed videre til mine kære læsere....
    Så dit indlæg varmer mit hjerte, TAK fordi du skrev og fortalte om det :-)
    Knus Irene fra MrsCakeaholic

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer. Jeg er nu glad for eBay, men som I kan se, handler jeg ikke dyre varer. Det er små og billige varer, så hvis jeg bliver "snydt", så er det ikke en formue, jeg mister. Jeg er fuldt ud tilfreds med både varer og leveringstid. Ingen problemer (endnu... mangler stadig et par varer).
    Jeg er dog stadig mest glad for at handle hos f.eks. SpecialKøbmanden, Kagebutikken, KageKompagniet mv. Kan godt li, at man kan se og røre ved varerne først... Men billigt er det nu mest i udlandet:-)

    SvarSlet
  6. Ved ikke om jeg tør vove mig derind, er sikker på jeg bliver fristet over evne;-)

    Skal da lige have dit tip om at bage i én form og flytte over i en anden, i baghovedet.

    Det er vel altid lidt et sats at handle fra steder i udlandet man ikke selv kender, men der er altså tit ret mange penge at spare.

    Michelle:-)

    SvarSlet
  7. jeg har også lige bestilt på ebay ... det er MEGET billigt ... i forhold til dk :-)

    SvarSlet