torsdag den 6. september 2012

Blackout !



Selv om jeg for et stykke tid siden skrev, at min fødselsdag var blevet fejret for 3. og sidste gang i år, ja så var det ikke helt sandt.
I dag skulle en kollega og jeg holde fælles fødselsdag på kontoret. Desværre var flere forhindret af møder, ferie mv, så vi endte med kun at blive under halvdelen.

Jeg havde til lejligheden lavet en Brooklyn Blackout fra Hummingbird... Bundene var super lækre, cremen der skulle imellem og udenpå, fandt jeg lidt kedelig og uden speciel smag, så den fik lidt lakridsessens. Det er jo farligt, for ikke alle kan li lakrids i mad, og det var også tilfældet her.
Personlig synes jeg heller ikke kagen var så god, som da mine naboer havde lavet den, så nu er den prøvet og det var det.


For sjov havde jeg afprøvet mine nye Wilton chokoladeforme. De er formet som cupcakes og kan rumme enten lidt chokoladecreme, lidt slik, is eller hvad man lige har lyst til.



Det er mørk chokolade i underdelen og orange chokolade med vaniljesmag som top. Det var første forsøg, så næste gang bliver de forhåbentlig lidt pænere ;)

Der var også hindbærmacarons med nutella og appelsinmacarons med chokoladeganache.


Og ja, der var masser af kage til overs til familie og venner :-)