mandag den 6. maj 2013

"Loppemarked"

Jeg har ryddet lidt op og vil høre om nogle andre er interesseret i flg. produkter. Priserne står på varen og det er uden porto. Den beregnes efterfølgende.
Er du interesseret i nogle af tingene, så sælges de efter "først til mølle"-princippet.
Skriv en kommentar til indlægget om hvad du er interesseret i og husk din mailadresse.

Jeg skriver 'Reserveret' på billederne, hvis nogen vil købe, og 'Solgt', når pengene for varen er modtaget.

Bageform blomst, brugt få gange, str. ca. 25 cm.


Bageform ugle, ubrugt, ca. 28 cm


Bageform sommerfugl, ubrugt, ca. 28 cm


Bageform Wilton, ubrugt, ca. 35 cm bred (incl. idehæfte)


Bageform bamse, brugt 1 gang, ca. 22 cm


Wilton moulds, ubrugte, 2 forskellige


PME Kristtjørn, str. large, ubrugt


Finere kagepynt, mange gode ideer og gode vejledninger,48 sider, dansk. Utrolig god, lige fra 'sådan kommer du i gang' til vejledninger i smuk kagepynt.


Cakes to inspire and desire, Lindy Smith, 139 sider, engelsk tekst. Super flotte kager og masser af how-to på at gøre din kage unik.


15 kommentarer:

  1. Hej Nanna - jeg vil gerne købe udstikker med kristtjørn, desværre er der ikke lige andet jeg falder for, så håber er ok, det kun er sådan en lille ting. Min mail er tantesoed@gmail.com, hvis du vil skrive vedr betaling osv. VH Marianne

    SvarSlet
  2. Hej jeg vil gerne købe den lilla bageform.
    Hilsen Vivi

    SvarSlet
  3. Hej Marianne og Vivi

    Det er helt fint. Jeg sender jer en mail.

    Nanna:)

    SvarSlet
  4. Hej
    Jeg vil gerne købe bøgerne Finere kagepynt og Cakes to inspire and desire
    Min mail er kagekrummer@gmail.com
    kh
    Anne

    SvarSlet
  5. Hej Nanna
    Jeg vil gerne købe de "finere kagepynt" og "Cakes"
    Vh Mette

    SvarSlet
  6. Hej Anne

    Det er ok. Sender dig lige en mail.

    Nanna :)

    SvarSlet
  7. Hej Mette

    Begge bøger er reserveret til Anne.

    Nanna :)

    SvarSlet
  8. Hej Nanna
    Kan jeg købe Uglen?
    her er min mail rosa1asta2@gmail.com

    SvarSlet
  9. Hej Rosa
    Det er helt ok. Jeg sender dig en mail.
    Hilsen Nanna :)

    SvarSlet
  10. Hej

    Jeg er interesseret i at købe bamse bageformen. Vil du skrive til mig på katrineschnoorlarsen@gmail.com

    Hilsen
    Katrine

    SvarSlet
  11. Fint Katrine - sender dig en mail :)

    Hilsen Nanna :)

    SvarSlet
  12. kan man bruge snowflake udstikkeren til småkager?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan lade sig gøre. Der er dog mange små kroge på udstikkeren, så det kræver lidt tålmodighed :)

      Slet
  13. Hej Nanna. Har du stadig snefnug udstikkeren til salg??
    Kh Sanne

    SvarSlet
  14. Hej Sanne
    Nej det har jeg desværre ikke. Og undskyld jeg ikke har fået opdateret indlægget. Det gør jeg nu.
    Hilsen Nanna

    SvarSlet