lørdag den 17. februar 2018

Krans med mousse og pynt



Endnu en gang har jeg kastet mig ud i en af de smukke kager, der er oppe i tiden. Opskriften er den samme som sidst.
Jeg har denne gang også lagt lidt frisk frugt på det nederste lag, nemlig hindbær og granatæbler. Desuden har jeg dryppet lidt bærkompot ned mellem chokoladedrops'ene. Det samme er også på øverste bund.



Pynten er chokoladekugler, skovsyreblade og friske krysantemumblomster, der er sat ned i et lille stykke sugerør. Krysantemum-blomster dog er ikke giftige.





Den yderste ring måler 24 cm og den inderste 11 cm. Jeg brugte til den store ring et grydelåg som udstikker og til den inderste en ring fra et udstikker sæt.

Opskriften til bunde og fyld findes her.
Opskriften passer til en kage af denne størrelse samt 2 små ekstra kager.

Opbevarer du dine blomster i køleskabet kan de holde meget længe.