søndag den 2. maj 2010

Kys til Patrick



Der findes et firma med en kageklub og pigerne i den kageklub er vilde med Patrick Dempsey (der er skuespiller;-) Jeg synes da også han er ret lækker, så han fik et par kys med på vejen...
Inde under hans billede af sukker, er der 2 bunde af drømmekage og 1 bund bagt af Bondekonens Chokoladekage. Fyldet er blandet røde bær med limeskal og creme af Toms Guldbarre med knas.
Overtrækket er blandet marcipan (40%) og sugarpaste (60%) og hertil et par røde læber og hjerter...

4 kommentarer:

  1. Uhmm, ja han er da ret lækker. Han kunne da godt spise kage i min seng ;0) osse selvom han selv er på kagen, hihi

    Er du selv med i den kageklub, siden det er dig som laver kagen??

    Kh Jette Elisa

    SvarSlet
  2. Nej desværre.... Jeg må nøjes med at smage fyldet til:-( Ingen kage til mig i denne omgang. Det var en tjeneste.

    SvarSlet
  3. Ej den er fin. Og han er altså også bare for lækker - den kage ville jeg gerne tage et bid af.. :)

    Hvordan gør du med billedet? - er det noget man selv laver eller hvordan fungerer det?
    Og hvordan man overtrækket i forhold til marcipanen - det bare en almindelig "klump" du blander sugarpaste med?

    Venlig Hilsen Helle

    SvarSlet
  4. Billedet bestiller jeg over nettet (www.kageprint.dk), lader tørre i et par timer, løsner forsigtigt fra det papir det sidder på og forsigtigt overfører til kagen, der er fugtet der hvor foto skal sidde. Det er nemt.
    Bland sugarpaste og en "klump" marcipan afhængig af, hvor glad du er for marcipan. Rul ud og fold om kagen :-)

    SvarSlet