lørdag den 30. oktober 2010

Klassefest for "gamle" elever


Ja ja så gamle er vi nu heller ikke. Charlotte fra min folkeskole tog et super initiativ og inviterede til gammel elev-komsammen. Personligt har jeg ikke set de fleste siden jeg gik ud af 9. klasse og jeg glæder mig helt vildt til at gense dem alle og høre hvordan de har det. For næsten alle kommer - også vores søde klasselærer, Kristian.
Jeg har lavet denne kage med lyse lagkagebunde og fyld af den klassiske hindbærmousse og Tobleronecreme. Smurt op med Nutellacreme og overtrukket med blandet marcipan og sugarpaste. Pynt er også sugarpaste. Langs kanten er sprøjtet royal icing og klassebilledet er et sukkerbillede. Og jeg siger ikke hvor jeg er!!!!
Kagen måler 23x34 og er ca. 5 cm høj

3 kommentarer:

  1. Hihihi åhhh visse vasse... Det er ret sjovt at gense sine klasse kammerater. Lavede selv en kom sammen for et par år siden...

    Dem der var søde den gang, var det stadig... og klaphattene, var det også stadig hihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. en flot kage, som da kun kan blive beundret.
    håber i har/havde en god og hyggelig gensyn

    SvarSlet
  3. Tak vi havde en fantastisk aften. Det var bare så sjovt at gense dem alle. Det er trods alt 28 år siden sidst, men det føltes næsten som 28 dage. Og vores søde klasselærer kom med dias og gamle billeder. Det var en herlig aften.
    Kagen blev beundret og spist godt af - heldigvis.

    SvarSlet