mandag den 17. oktober 2011

Halloween Pops


Det er bare ikke noget for mig at lave de pops!!! Selve pops'ene er gode nok og smager dejligt, men den overtrækschokolade - Candy Melts fra Wilton - sikke noget stads!
Jeg har nu forsøgt igen, tålmodigt smelte smelte i microovn lidt af gangen, røre røre og så... kludder mudder klumpe chokolade! Argh...

Anyway - her er de. De pops, der oppe i mit hoved så helt fantastiske ud og som endte som noget helt andet!

Pops'ene er lavet af chokoladekage/nøddekage/drømmekage blandet sammen med chokoladesmørcreme + lidt ekstra Nutella.

3 kommentarer:

  1. Ej,Nanna de er da skide flotte!!
    Det melt skal bare være mega tyk på cakepop'en -det er vist meningen :)
    Jeg har selv prøvet på at spare lidt på melten -syntes det blev for meget med at den "chokolade" men man er nok bare nødt til at give los og lave et tykt lag...virker ok for mig ihvertfald :)
    jeg syntes dine pops er flotte og glatte. kun det lille spøgelse bag ved, kunne bruge en gang melt mere :)
    er vild med de grønne mænd der..dem laver jeg engang :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes de ser rigtig fine ud, jeg har bare ikke helt fattet konceptet med kage på pind... Men det er nok bare mig..

    Og ja.. så lyder det alle vegne fra at det er noget nullerværk at arbejde med, og ja,.. tålmodighed ejer jeg ikke !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Tak Lene for dine opmuntrende ord. Ja, de grønne mænd røg også hurtigt.

    Kager skal der til - jeg startede også med at sige, at det blev ikke mig og du har ret, det er et værre tålmodighedsarbejde.
    Mine børn elsker dem, så jeg slipper nok ikke for at lave dem igen. Desuden er jeg stædig - det må da kunne blive som i magasinerne!!!

    SvarSlet