tirsdag den 24. januar 2012

TV stjerne?


Ja, muligheden foreligger, for jeg er blevet spurgt af DR om jeg kunne tænke mig at deltage i den danske udgave af BBC's "The Great British Bake Off".

Programmet er en amatørbagekonkurrence for passionerede fritidsbagere. Der bliver udvalgt 10 deltagere, der skal dyste i forskellige discipliner om titlen som Danmarks bedste amatørbager.
Serien løber over 6 programmer, som bliver sendt på DR1 i prime time til august.


Spændende... Super spændende... Meget interessant og lokkende... Og meget flaterende overhovedet at komme i betragtning...

Jeg har dog takket nej til tilbuddet. Jeg hygger mig hellere hjemme i mit køkken med at bage en kage en gang i mellem :-D

9 kommentarer:

  1. Jeg ville ellers gerne have set dig på TV :)

    SvarSlet
  2. Ja, desværre. Det er slet ikke mig sådan noget. Mine børn blev også slemt skuffet over mit afslag. Jeg er bare beæret over at være blevet spurgt :D

    SvarSlet
  3. Hvor spændende du blev spurgt, super skulderklap!

    SvarSlet
  4. Jeg ville også gerne have heppet på dig ;-) men jeg kan godt forstå dig

    SvarSlet
  5. Hjortebjerg@ Ja, jeg ser det også som et stort skulderklap.

    Anne@ Tak for det. Ja, det er ikke lige mig med rampelys...

    SvarSlet
  6. Jeg er også blevet spurgt med har heller ikke lyst. Tv er ikke lige mig, og slet ikke i den stil der.

    Håber dog at der er nogen af de kage"damer" vi kender , der springer på. Synes det lød til at Godte var intersseret.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Marianne@ Ja, jeg var spændt på hvem af jer andre gode kager, der var blevet spurgt.
    Jeg kan ikke se hvor Godte fortæller om sin interesse. Men spændende hvem der springer ud i det :D

    SvarSlet
  8. Nanna - Det er på facebook , at Gitte.. "godte" har skrevet. Vibeke, er også blevet spurgt, ved ikke hvad hun vil, og Camilla fra himmelskekager, er også spurgt men vil ikke..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  9. Uha det bliver så spændende, hvem der kommer med. Jeg hepper på Godte og Vibeke:D

    SvarSlet