tirsdag den 14. februar 2012

Happy Valentines Day


Altid godt med en anledning til at bage nogle cupcakes og i dag var ingen undtagelse.
Jeg valgte at bage disse søde cupcakes jeg tidligere har set andet steds på nettet. Opskriften på kagerne finder du her.
Efter de var bagt, skar jeg toppen af og udhulede kagen med den fantastiske "udhuler", som jeg har købt på eBay.

Jeg fyldte hullet og lidt af overfladen med hindbærmousse, udskar et hjerte i toppen, jeg skar af tidligere og satte resten af toppen tilbage på cupcaken. Så fyldte jeg lidt mere mousse i hjertet og tilsidst blev de drysset med flormelis.

Man kan også lave andre modeller.


Formene kagerne er bagt i, er også fundet på eBay.

2 kommentarer:

  1. De ser virkelig fine ud :)
    Jeg har lige fået min egen blog op at stå, måske du vil kigge forbi :)

    SvarSlet