søndag den 1. juli 2012

Hortensia cupcakes


I dag skulle min søster og jeg være sammen med vores 2 skønne kusiner. Vi er vokset op sammen, så det var dejligt bare at være os 4 kusiner uden familier. Super hyggeligt.

Vi sad ude i solen i haven og spiste hjemmebagte boller, frugt og cupcakes.


Det er lime/kokos cupcakes med Svejtsisk marengscreme med revet limeskal. Kagerne blev pyntet med Hortensiablomster, dustet med grønt glimmerdust og en grøn perle fra Dr. Oetkers.


Skønne og friske kager i lige så dejligt selskab :D

Der blev også lige 4 kager tilovers til min søsters familie, nogle af disse er pyntet med marengscreme med mørk chokolade og orangesmag.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er de fine!!! Kan man forhindre at blomsterne "smelter"? Det synes jeg fondantblomster gør når de kommer på cupcakes. Især hvis fondanten er farvet, så løber farven ned af frostingen.

    SvarSlet
  2. Hjortebjerg@ Det har jeg kun haft problemer med en gang og det var da kagerne havde stået til dagen efter. Der brugte jeg Lemon Curd cream-icing. Det kunne blomsterne ikke li.
    Jeg lader som regel blomster tørre fuldstændigt inden jeg bruger dem. Så er der ingen problemer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-) Jeg må prøve om det er fordi jeg ikke har ladet dem tørre nok:-)

      Slet